Estimats Gaspar Hernández i Comunitat de l’Art de Viure,
Ja m’han operat, i us puc dir amb una enorme alegria que l’operació ha estat un èxit! Tot ha sortit molt bé i ara estic a la clínica recuperant-me, amb medicació, calma i molta pau.
Durant tot el procés he sentit una energia molt poderosa i amorosa, i l’Ho’oponopono m’ha ajudat immensament. Vaig notar clarament l’energia de totes les vostres pregàries, intencions i bones vibracions. Gràcies de tot cor a la Mari Carmen per la seva pràctica, i a cadascun de vosaltres per les paraules i missatges tan bonics que m’heu fet arribar.
Quan ens tornem a veure, m’agradaria molt que el Gaspar em donés uns minuts per compartir una experiència molt especial que vaig viure al moment d’ entrar al quirófan. Va ser una vivència impressionant i profunda, i crec que pot ser bonic compartir-la amb vosaltres.He après molt sobre la por, el dolor i el deixar- me anar…he pogut practicar moltes de les meditacions, visualitzacions i pràctiques que he après amb en Gaspar i col.laboradores/ ors.
Només puc dir gràcies, gràcies, gràcies. Em sento eternament agraïda a aquesta comunitat, al Gaspar —a qui aprecio i estimo profundament— i a tots vosaltres, companys i companyes de camí.
Ens trobem dimecres 12 on serà un plaer escoltar a l’ Enrique Lozano…Estel