Bon dia!
En la trobada d’aquest passat dimecres, mentre en Gaspar ens presentava el seu últim llibre, vaig fer referència a la meditació guiada “El diamant és aquí”, que el mateix Gaspar va compartir a través d’aquesta plataforma ja fa un temps enrere, com una bona pràctica per a “ajudar a desvetllar” la nostra consciència. Vaig comentar-vos com, amb aquesta meditació, recordava haver descobert com “l’espai”, o la “densitat” de la meva pròpia consciència. Suposo que hi vaig trobar el camí de la connexió, la presència, o el retrobament amb la meva pròpia consciència.
I és així, però avui m’he adonat que tot això que us comento, malgrat poder-hi arribar amb aquesta meditació de “El diamant és aquí”, jo ho vaig fer amb una altra de les que també ens ha facilitat en Gaspar que es diu: “La naturalesa del jo”. No recordo, cronològicament endreçat en el temps, quina va ser la primera. Sí que recordo, però, que aquesta de “La naturalesa del jo” va ser (i m’és encara) una meditació molt intensa i poderosa per ajudar-me a recórrer aquest camí de consciència. (Però amb el neguit del directe, no vaig saber afinar prou bé…)
Salut i una forta abraçada per tots!
Queralt