Marta P
Participant

M’agradaria si algú pogués compartir consells per relaxar-se de debò (a banda de meditar a diari, que tinc la sensació que el baixa el cortisol amb efectes prolongats 🙂

Jo sempre he fet moltes activitats, tinc moltes aficions i abans em costava no fer res. Ara la veritat és que m’ho prenc tot amb molta més calma i gaudeixo agafant-me temps era mi sense cap objectiu. Però en comparació amb altres persones, la gent encara se sorprèn de tot el que faig.
Fa força anys ja que m’agrada estar sola, no em molesta gens quedar-me a casa (Interactuar amb persones que no conec gaire requereix un esforç)
Pero la sensació que tinc després d’un cap de setmana en què hagi fet un parell d’activitats a l’aire lliure diferents i una mica d’interacció social és molt preferible a haver-me quedat a casa (per a mi).

Com es fa per quedar-se a casa i que no passi el dia sencer i diguis: no he fet res especial i tampoc he descansat. Potser he llegit audiollibres mentre feia altres coses tot el dia, però no em sento satisfeta… Però potser això són figues d’un altre paner?

Qui diu a casa diu anar a un parc O ala platja a llegir. Jo si m’ho proposo, perdo tant de temps preparant me la bossa (pq entre mig en poso al fer mil altres coses) que quan arribo ja fa fred O només queda mitja hora perquè hagi de tornar a marxar i llavors no em puc relaxar per la pressió del temps, etc. No sé si m’explico 😅