Resposta a: Mes de febrer a La Comunitat

Anna M Muntané
Participant

Bona tarda. Fa molt poc vaig veure el programa que es va gravar a Catalunya ràdio entrevistant a en Manel. Em vaig emocionar per assabentar-me d’aquesta gran recerca que ha. L’enomeno amb familiaritat per la part familiar que em toca. Com passa a les vides, de vegades ens distanciem però resulta que quan et retrobes, encara que sigui per les xarxes, t’adones que tots som un, que ens complementen. Hi aquest ha està el cas, després d’assistir a la mort dels pares, ell m’ha corraborat que el que vaig veure i sentir no era una bogeria. Per si no puc estar connectada el dimecres, la pregunat seria:
Donat que la societat està tant avesada a la ciència i a l’idea de que si no es pot demostrar no és vàlid, pregunto: còm pot ser possible que no hi hagi alguna màquina que permeti mesurar, si més no, l’energia que s’emet quan un mort? Per no parlar d’altres expressions energètiques que es neguen com l’energia reiki per exemple. Sense haver estudiat res del tema m’hi vaig trobar i puc assegurar que l’experíencia és molt intensa! Jo penso que si deu haver-hi quelcom capaç de mesurar-ho però, com a moltes altres coses, no surt a la llum per… por, interessos?… En relació a l’energia Reiki, la meva primera experiència la vaig viure ajudant a un infant amb leucèmia. Per sort la vida em va posar en el camí a algú que em va poder explicar el que em passava del contrari hagués pensat que em passava quelcom greu i hagués anat al metge. En aquesta ocasió també he de dir que la intensitat d’energia era brutal, segur que em connecten a algun lloc i la mesuren! Gràcies Manel per parlar del tema i gràcies al club de lectura per fer-ho possible.