Estimat Gaspar i companys i companyes de la comunitat l’ Art de viure,
gràcies per aquest parèntesi, aquestes 4 sessions sobre “plenitud en el dia a dia”. Realment les he viscut molt desperta.Gaspar ens has explicat un material molt valuós:desde parlar de com entrenar la nostra ment per viure el moment present,sobre el patiment, passant per l’ autorregulació emocional, la desidentificació dels pensaments, els estats, les resistències fins al cultiu de l’ acceptaciò,la compassió i totes les pràctiques meditatives associades que m’ estan fent un gran servei,un recolzament i una bona guia. Les aniré fent sempre que pugui.
M’ agrada veure aquest espai com un refugi.Un lloc on el temps es pausa i on el que es diu i comparteix és TOT rellevant per a mi.
Gaspar, ets un sol. La teva manera de parlar, la teva sensibilitat i la teva capacitat per transmetre saviesa fan que cada sessió sigui un regal. Ets exquisit en la manera com ens guies, com obres finestres dins nostre i ens ensenyes a mirar la vida des d’un lloc més profund i més amorós.
I a tots els qui formem part d’aquesta comunitat, gràcies! És un plaer immens compartir amb vosaltres. No trobes molts espais en el dia a dia per reflexionar sobre autocompassió,compassió, amor incondicional, acceptació o gratitud… Aquests conceptes aquí flueixen de manera natural. Sovint la societat va massa de pressa, massa centrada en el fer, i ens oblidem de ser. Però aquí, en aquest espai, retrobem aquest equilibri, i això no té preu.
Totes les idees, exercicis i reflexions que compartim no es queden només en teoria, sinó que es poden aplicar a la vida quotidiana.Cada dia trobo moments per posar en pràctica el que aprenem, i m’adono que si tothom ho fes, el món seria un lloc molt millor, més humà i més compassiu.Jo per part meva poso el meu granet de sorra o això intento.
M’alegra formar part d’aquest grup! És un regal. Seguiré aprenent, escoltant, compartint i portant tot això a la meva pràctica personal, professional i al meu entorn.
Gràcies de tot cor!
Amb amor i gratitud. Estel