Etiquetat: Plenitud en el dia a dia
- Aquest tema té 5 respostes, 4 opinions, i s'ha actualitzat per última vegada el fa 1 any, 1 mes per
Gaspar Hernandez.
-
AutorEntrades
-
31 de gener de 2025 a les 07:33 #7980
Gaspar Hernandez
SuperadministradorAquest mes de febrer a la Comunitat L’art de viure facilitaré les dues últimes sessions del curs “Plenitud en el dia a dia”. Per a les persones que no hagueu pogut assistir a les dues sessions de gener, us recordo que les teniu enregistrades, i que les podeu veure quan vulgueu. Us recomano veure-les per ordre, començant per la primera.
Les trobades que farem aquest mes de febrer seran els dies 12 i 26. Com sempre, a les 19.00 hores, a través de Zoom.
-A la primera sessió continuarem parlant d’emocions, dels estats emocionals, però també aprofundirem en l’estat de Presència en el dia a dia. La importància de fer silenci, i el cultiu de l’acceptació.
-El dia 26 de febrer tancarem el curs parlant del cultiu de l’agraïment, l’altruisme i la compassió.
Us aniré enregistrant el dia 1 de cada mes les meditacions que estem fent al curs. Aquest mes podeu recuperar la meditació “Desidentificació dels pensaments”, i, si ho voleu, anar-la fent.
Una abraçada, i ens veiem dimecres dia 12, a les 19.00 hores.Gaspar Hernàndez4 de febrer de 2025 a les 06:28 #8078Magda Bonet vallribera
ParticipantBon dia a tothom!
A mi m agradaría sapiguer a on trobar la meditació q comentar al Gaspar q podem recuperar i q vam fer a la passada trobada ja q no la veig als continguts del mes.
Moltissimes gràcies i una forta abraçada,
Magda Bonet7 de febrer de 2025 a les 12:30 #8102Gaspar Hernandez
SuperadministradorBon dia Magda,
Ja teniu penjada la meditació, la trobaràs facilment.
I els propers mesos us aniré enregistrant la resta de meditacions del curs.
Ens veiem el proper dimecres 12, una abraçada27 de febrer de 2025 a les 12:52 #8191Estel
ParticipantEstimat Gaspar i companys i companyes de la comunitat l’ Art de viure,
gràcies per aquest parèntesi, aquestes 4 sessions sobre “plenitud en el dia a dia”. Realment les he viscut molt desperta.Gaspar ens has explicat un material molt valuós:desde parlar de com entrenar la nostra ment per viure el moment present,sobre el patiment, passant per l’ autorregulació emocional, la desidentificació dels pensaments, els estats, les resistències fins al cultiu de l’ acceptaciò,la compassió i totes les pràctiques meditatives associades que m’ estan fent un gran servei,un recolzament i una bona guia. Les aniré fent sempre que pugui.
M’ agrada veure aquest espai com un refugi.Un lloc on el temps es pausa i on el que es diu i comparteix és TOT rellevant per a mi.
Gaspar, ets un sol. La teva manera de parlar, la teva sensibilitat i la teva capacitat per transmetre saviesa fan que cada sessió sigui un regal. Ets exquisit en la manera com ens guies, com obres finestres dins nostre i ens ensenyes a mirar la vida des d’un lloc més profund i més amorós.
I a tots els qui formem part d’aquesta comunitat, gràcies! És un plaer immens compartir amb vosaltres. No trobes molts espais en el dia a dia per reflexionar sobre autocompassió,compassió, amor incondicional, acceptació o gratitud… Aquests conceptes aquí flueixen de manera natural. Sovint la societat va massa de pressa, massa centrada en el fer, i ens oblidem de ser. Però aquí, en aquest espai, retrobem aquest equilibri, i això no té preu.
Totes les idees, exercicis i reflexions que compartim no es queden només en teoria, sinó que es poden aplicar a la vida quotidiana.Cada dia trobo moments per posar en pràctica el que aprenem, i m’adono que si tothom ho fes, el món seria un lloc molt millor, més humà i més compassiu.Jo per part meva poso el meu granet de sorra o això intento.
M’alegra formar part d’aquest grup! És un regal. Seguiré aprenent, escoltant, compartint i portant tot això a la meva pràctica personal, professional i al meu entorn.
Gràcies de tot cor!
Amb amor i gratitud. Estel1 de juny de 2025 a les 10:47 #8749Judit Borrell i Massas
ParticipantBon dia, Gaspar,
la meditació sobre l’acceptació de la sessió del 12 de febrer es va penjar per separat?
Moltes gràcies
Judit26 de juny de 2025 a les 09:21 #8887Gaspar Hernandez
SuperadministradorJudit, sí totes les meditacions van per separat, i queden enregistrades per fer-les quan vulguis. L’Elena es posarà en contacte amb tu per explicar-t’ho
Una abrçada -
AutorEntrades
- Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.