Benvinguts

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 26)
  • Autor
    Entrades

Benvingudes, benvinguts al fòrum!

Jaume Pagès
    Participant

Amb moltes ganes de rebre i compartir, gràcies Gaspar per obrir aquesta nova via per estar en contacte.

Bona tarda,feliç de retrobar-vos❤

Bon nit,
    Molt contenta de poder comptar amb la vostre companyia i continuar l’aprenentatge iniciat en el Retir del mes de febrer.

Bon dia, a totes i a tots! Ens veiem aquest vespre a les 19.00, a través de Zoom. Fins després!

Bona tarda a totes i tots.
    Amb moltes ganes de retrobar-vos.
    M’hauré de connectar a mitges des de la feina mig jo-mig personatge.
    GRÀCIES.

starruell
    Participant

Hola Gaspar! Una bona idea aquesta plataforma.
    Contenta del retrobament . Vaig estar al retir d marc! Salut

Lali Chico Julià
    Participant

Bona tarda
    Estic molt contenta d’estar aquí, tinc moltes ganes d’aprendre i compartir. M’he incorporat tard, no vaig participar a la primera sessió i m’he perdut informació.
    A quina hora es fan les sessions de zoom?
    He vist que hi ha lectures de llibres, quin llibre han recomanat per llegir?
    On veig el calendari de les trobades virtuals?
    Moltes gràcies

Bona tarda Lali,
    La propera trobada sarà el dia 25 a les 19.00. La setmana vinent penjarem l’enllaç de Zoom, i també te l’enviarem per correu. Pots recuperar la primera trobada, que vam fer aquest dimecres. Està enregistrada.
    D’altra banda, el club de lectura el començarem el mes de juny. En parlarem a la trobada del dia 25.
    Molt content que siguis amb nosaltres,
    Una abraçada!
    Gaspar Hernàndez

Bon dia,
    Per problemes d’horari no vaig poder seguir la trobada en directe però he vist el vídeo. Contenta de veure cares conegudes i felicitar-vos pel contingut.
    M. Dolors

Moltes gràcies M.Dolors! Celebro que t’agradés el contingut:) La propera trobada serà dimecres 25 a les 19.00, i també penjarem la trobada per la gent que no la pugui seguir en directe. Una abraçada!

Bon dia. Ahir em vaig unir a aquesta comunitat. No he fet encara cap retir però ,si no hi ha entrebancs, el faré al setembre-octubre. Agraïda d’estar en vosaltres que sou font d’aprenentatge i companyia de camí. Salut!

Antonia, benvinguda! Celebro que ens puguem veure presencialment al Retir de sembré-octubre. Una abraçada, i anem parlant aquí, a La Comunitat L’art de viure:)

Bona tarda,
    Gràcies per la idea i l’oportunitat. No sé si heu recomanat ja algun llibre sobre el tema de l’optimisme.
    Una abraçada.

Bona tarda, Milós, moltes gràcies a tu!
    Els recomanarem a la trobada via Zoom que tindrem dimecres vinent, dia 25, a les 19.00. T’hi esperem!
    Una abraçada,

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 26)
  • Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.