Bon dia a tots. Busco llocs on ser per aprendre a romandre present en aquells llocs on no vull estar. Contenta de trobar-vos. Ens veiem. Una abraçada!
Montse
Bon dia Montse, benvinguda! Crec que et pot ser especialment útil la meditació de “la pau interior”, que està penjada. I, per cert, el mes de maig el tema del mes serà “acceptació del moment present”. Una abraçada, i fins aviat!
Hola Gaspar i a tothom,
si no recordo malament a la primera sessió vas fer una petita meditació. No seria possible fer-la? Encara que no sigui a cada sessió. Sé que no és fàcil ja que en aquell moment es van connectant persones.
Moltes gràcies
Xevi
Benvolgut Xevi,
La idea era fer-ne una a la primera trobada mensual -que enregistro, també, per separat: us podeu descarregar l’àudio. Però si voleu que obrim també la 2a trobada amb una petita meditació, cap problema.
N’anem parlant, si us sembla.
Gràcies per acollir-me en aquesta comunitat. M’haguera encantat anar al retir però no va poder ser. Agrair les intervencions i les eines compartides en les dues sessions d’aquest mes de maig, estic practicant-les.
Per cert, he volgut editar el meu perfil i no he pogut. Com he de fer?
Una abraçada a tot@s:
Susanna Marín
Bona nit!Sóc la Teresa i per tema d’horaris no puc ser-hi a les trobadesvia zoom, de moment però les visualitzo més tard i us felicito pel contingut tan interessant. No he participat en cap retir vostre i m’agradaria anar al que està previst pel setembre. Per cert,que he fet la reserva però no rebo resposta dels organitzadors.
M’hauria de dirigir a alguna adreça concreta? Moltes gràcies!
Teresa, Moltes gràcies! Celebro que ens puguis seguir en diferit, via Zoom. La Virginia Almarcha es posarà en contacte amb tu, avui mateix, per tancar la teva inscripció al Retir.
Una abraçada
Hola Vicky, benvinguda!
Pengem el calendari el 1er dia de cada mes. Aquest novembre les trobades Zoom seran els dimecres 9 i 23, a les 19.00. Les trobades, com sempre, quedaran enregistrades, i les podràs veure quan vulguis
Una abraçada,
Gaspar Hernàndez
Autor
Entrades
S'està mostrant 11 entrades - de la 16 a la 26 (d'un total de 26)