Cómo tratar con gente difícil

S'està mostrant 4 entrades - de la 1 a la 4 (d'un total de 4)
  • Autor
    Entrades
    Teresa Llaudó S
    Participant

Bon día,
    Estava escoltant el zoom i heu parlar d un llibre”cómo tratar con gente difícil” de la editorial reverter voldria més informació bé, l autor del llibre ja que hi ha variació de llibres amb el mateix titol i em diuent que potser está exhaurit.
    Moltes gràcies.

Hola Teresa, és un petit llibre blanc -de la Universitat de Hardvard, d’autors diversos. De Reverter editorial. Destinat, sobretot, a les organitzacions i empreses.
    Una abraçada,
    Gaspar Hernandez

Contxi Moreno Rubio
    Participant

Hola, tinc una pregunta si no ens hem pogut conectar al zoom el día indicat,
    com ho podem recuperar? Moltes gràcies!

ElenaAzcue
    Superadministrador

Buenos días Contxi,

Mi nombre es Elena, miembro del equipo de Gaspar. Disculpa la respuesta en castellano pero mi compañero Xavier está actualmente de vacaciones y no quiero hacerte esperar.

Aquí te dejo un vídeo en el que te muestro cómo navegar por la plataforma y acceder a los diferentes contenidos a tu disposición (haz clic en el botón amarillo que encontrarás en esta página): https://lartdeviure.org/video-acceso-y-navegacion-plataforma/

Un fuerte abrazo y si tienes alguna duda más al respecto, puedes enviar un correo a info@lartdeviure.org. Con mucho gusto te atenderemos.
    e.

• Aquesta resposta s'ha modificat el fa 7 mesos, 2 setmanes per ElenaAzcue.
S'està mostrant 4 entrades - de la 1 a la 4 (d'un total de 4)
  • Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.