El jo experiencial i l’energia

S'està mostrant 7 entrades - de la 1 a la 7 (d'un total de 7)
  • Autor
    Entrades

Un dels àmbits proposats per fer crèixer és el de l’energia. Hi he parat especial atenció a quina n’era la definició. Per mi descobrir i prestar atenció a aquest aspecte m’ha ajudat molt, m’ha fet canviar la meva percepció i ampliar la meva conciència. Tot i així, m’ha semblat que fèia només referència a l’esport i a l’exercici físic….. M’agradaria aprofundir més sobre aquesta dimensió. Gràcies.

Benvolguda Montse,
    En prenc nota, i procurarem dedicar-hi un mes per aprofundir-hi -serà el tema d’un mes–, probablement passat l’estiu.
    Moltes gràcies

Hola Gaspar¡ volia recuperar la videoconferencia de Zoom, que varem fer el 25 de maig ,pero encara no m’en surto amb aquesta plataforma i no ser per on fer-ho.
    Em podeu orientar.
    gracies.
    Consol Riera

Susanna Marín Royo
    Participant

Hola Consol!
    Em passava el mateix fa uns dies. Has d’anar a “El meu perfil”. On diu “L’art de viure-MENSUAL”, cliques damunt i t’apareixen els continguts per mesos i el fòrum.
    Salutacions!

Consol, la Susanna ho explica molt bé. Gràcies Susanna! Has pogut, Consol?

Hola, el que jo estic experimentant és que l’energia treballa sempre al nostre favor. Cada cop més, estic convençuda que quan un està alineat, amb la seva essència, tot funciona. Si és fàcil i rodó, estic fent el que cal. Quan alguna situació em molesta, no m’agrada, …. és una gran oportunitat per entrar a veure amb honestedat que em mostra de mi, on he de treballar, canviar, aprofundir. Quan admiro quelcom, és una gran oportunitat per desenvolupar-ho en mi, ja que si em sento atreta és perquè ho vull i perquè ho tinc a dins. Per tant ho puc desenvolupar. Només les situacions que em deixen neutres no em mostren res de mi.

Magnífic programa “Dopamina” al darrer Ofici de Viure. Tot influeix en tot. El recomano.
    Gràcies.

S'està mostrant 7 entrades - de la 1 a la 7 (d'un total de 7)
  • Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.