Mes d’agost a la Comunitat

Etiquetat: 

• Aquest tema té 1 resposta, 2 opinions, i s'ha actualitzat per última vegada el fa 11 mesos per Estel.
S'està mostrant 2 entrades - de la 1 a la 2 (d'un total de 2)
  • Autor
    Entrades
    Gaspar Hernandez
    Superadministrador

Aquest mes d’agost facilitaré les dues últimes sessions del curs de meditació “Allibera’t de la ment caòtica”.
    Després d’haver vist diferents tècniques de meditació, que ens poden ajudar a viure més el present, i rebaixar el diàleg mental, farem meditacions sense esforç, sense concentració, i pràctiques per desidentificar-nos una mica dels pensaments i l’ego.
    Les trobades d’aquest agost seran els dies 13 i 27, com sempre a les 19.00. (La mateixa setmana, dilluns, us enviarem l’enllaç Zoom).
    El setembre reprendrem el format habitual de la Comunitat, conversant amb referents de la psicologia i l’espiritualitat.

Estel
    Participant

Estimat Gaspar i comunitat,
    Moltes gràcies per aquestes 4 sessions del curs de meditació “Allibera’t de la ment caòtica”que hem realitzat durant aquests mesos de juliol i agost. Em sento molt afortunada de formar part de la Comunitat de l’Art de Viure i d’haver compartit amb vosaltres aquestes meditacions i tot l’aprenentatge que ens ha ofert aquest curs.

Aquest camí, a través de la pràctica de la meditació, ha estat molt pròsper per a mi: l’utilitzo en el meu dia a dia i realment em serveix per trobar la pau interior i molta joia enmig de la vida quotidiana més caòtica. He pogut comprovar la diferència tan gran que hi ha en viure des de l’agraïment i amb consciència i poder fer pràctiques com la d’ alliberar- me de pensaments o de les etiquetes. És alliberador de debó. Amb la meditació, cada dia descobreixo viure el present i valoro amb més connexió profunditat allò que visc.

Seguirem caminant o aprenent a partir de setembre.
    De nou, gràcies de tot cor.

S'està mostrant 2 entrades - de la 1 a la 2 (d'un total de 2)
  • Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.