- Aquest tema té 4 respostes, 4 opinions, i s'ha actualitzat per última vegada el fa 3 setmanes, 6 dies per
Monica Roque.
-
AutorEntrades
-
31 de juliol de 2023 a les 09:49 #5263
Gaspar Hernández
ModeradorAquest mes d’agost farem les dues últimes sessions del curs de meditació. Com us hem anat anunciant, aquesta segona part estarà dedicada a la meditació sense esforç, sense concentració. Per gaudir-ne. Per reconnectar amb la nostra essència.
*Hi ha un canvi en la segona data.
Les dates definitives seran les següents:-Dimecres 9 d’agost.
-Dimecres 30 d’agost.Com sempre, les trobades seran a les 19.00, a través de Zoom, i quedaran enregistrades.
Aprofitem per avançar-vos les dates del mes de setembre:
-dimecres 13 i 27.
El setembre, després del curs de meditació, tornarem amb les trobades habituals amb referents de la psicologia i l’espiritualitat, i el club de lectura.Una abraçada, i fins el proper dimecres 9 d’agost
11 d'agost de 2023 a les 09:04 #5316Cristina Ferré Ferré
ParticipantBon dia, la meditacio del dia 9 va ser una experiencia interior de pau. He apres a mesura de practicar, a no tenir por de les sensacions que vaig notant i a deixar-les que aflorin. L ‘ altre dia, vaig notar com si flotés o com si estigues fora del meu cos…no se explicar-ho…se que en aquests moments estava en pau. Només ho volia compartir amb totes.
Moltes gràcies.
Cristina13 d'agost de 2023 a les 06:36 #5319Gaspar Hernández
ModeradorCristina, moltes gràcies, celebro la teva experiència amb la meditació basada en la no-concentració. Ho acabarem d’arrodonir a la trobada del dia 30.
Una abraçada!30 d'agost de 2023 a les 09:32 #5340Montse Fortuny Obiols
ParticipantLlegint “La sanación silenciosa” de Aliciah no he pogut evitar pensar amb vosaltres. He escoltat el programa de la ràdio on en vau parlar a l’Ofici de viure. Crec que ve al cas amb el que estem treballant aquests estiu: la meditació, el silenci interior.
Sintonitzar-se amb l’altra persona. Com quan sortim de la dimensió únicament mental, del pensament, i ens obrim a l’experiència plena, encarnada, deixant anar pensaments, patrons apresos i creences, passen coses. Aquestes coses són dificils de sostenir o interpretar quan no tenim un marc “teòric” on encaixar-ho.
T’escoltava, Gaspar, quan aclaries i contextualitzaves en el programa amb l’Alicia que la mort no existeix dins la dimensió espiritual, no fos el cas que algun oient despistat penses que dèieu bajanades.
De vegades es com si parlessim de realitats diferents, sense nexes comuns, psicologia i espiritualitat com entitats separades. Es tant bonic anar teixint aquests ponts entre les dues, crear un context sense rivalitat, armònic. Tant de bo en el meu camí hagués trobat abans aquests ponts, m’hagués estalviat molt sofriment.
Una abraçada!
3 de setembre de 2023 a les 15:50 #5393Monica Roque
ParticipantMoltes gràcies, Gaspar, pel curs de meditació, m’has aclarit molts conceptes i situacions de la meditació,com meditar sense esperar resultats, com meditar per connectar amb el meu jo profund, a banda de donar un ventall de meditacions que em permet de fer la meditació més adient al moment present,i per acabar-ho d’amanir: no importa com medito, sempre està bé.
Gràcies de tot cor a totxs!
Mònica -
AutorEntrades
- Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.