Mes de juny a La Comunitat a L’art de viure

Etiquetat: 

S'està mostrant 3 entrades - de la 1 a la 3 (d'un total de 3)
  • Autor
    Entrades

Aquest mes de juny, a la Comunitat L’art de viure, parlarem de la gestió de les “emocions negatives”, segons el budisme. Per a la psicologia no existeixen emocions positives o negatives, però sí per al budisme (aquelles que ens fan patir).El proper dimecres dia 7 de juny ens acompanyarà Berta Meneses, monja zen, amb la qual parlarem de L’art de viure (atès que ella és tot un referent espiritual a casa nostra).
    I al Club de Lectura, dimecres 21 de juny, ens acompanyarà l’ex monjo budista i psicòleg Simón Bianco, comentant el llibre “Libérate de las emociones negativas” (Luciérnaga).La meditació d’aquest mes -que ja trobareu penjada al nostre web- és sobre l’acceptació.

Aprofito per anunciar-vos que els propers juliol i agost el format de la Comunitat serà diferent. Durant aquests dos mesos d’estiu no ens acompanyaran referents de la psicologia i l’espiritualitat, sinó que facilitaré un curs de meditació.  Pràctic. Meditacions per poder fer el nostre dia a dia (durant pocs minuts). I, sobretot, per gaudir de la meditació. El curs pretén ser útil a les persones que ja mediteu; però també a les que no heu meditat mai. 

Beatriz Cañones
    Participant

Buenas tardes

No tengo el enlace para la sesión de hoy

Lali Chico Julià
    Participant

Bon dia!!
    Ahir escoltava la sessió de la Berta del dimecres passat, no vaig poder assistir en directe i em sap greu, doncs tinc coses per compartir sobre el treball d’acceptació.
    En un moment de la meva vida, quan passava de tot i res de bo, em va arribar el diagnòstic esclerosis múltiple. Aquest fet, em va transportar en un món de foscor i dolor. Recordo com si fos avui, aquell diumenge, vaig plorar hores permetent-me sentir tot aquell enuig i dolor . Just immersa en aquest moment , esgotada i abatuda, vaig agenollar-me en un gest de rendició a l’univers. Les meves paraules van ser ” Si voleu que em passi tot això, ho accepto, ajudeu-me a treure la força per poder-ho viure més tranquil.la “. Després d’aquell dia, vaig descobrir que aquell gest, que m’havia sortit del cor, i sense saber ben bé com, em canviaria la vida . Sé que no hi ha marxa enrere i que ara gaudeixo molt més de tot amb molt menys patiment , passi el que passi i sigui el que sigui. I a partir d’aleshores , malgrat que el diagnòstic no ha canviat, viatjo per aquesta vida d’una manera més encuriosida , sense expectatives i sabent-me preparada pel que vingui.

S'està mostrant 3 entrades - de la 1 a la 3 (d'un total de 3)
  • Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.