Mes de juny a La Comunitat

S'està mostrant 6 entrades - de la 1 a la 6 (d'un total de 6)
  • Autor
    Entrades
    Gaspar Hernandez
    Superadministrador

Aquest mes de juny, a la Comunitat online L’art de viure, les dues trobades via Zoom seran el dia 5, i el dia 19. Com sempre, a les 19.00

-El dia 5 de juny començarem amb la meditació (per anar a dormir), que ja teniu enregistrada, i després ens acompanyaran el cardiòleg Dr.Manel Ballester, i la psicòloga i pedagoga Rosa Casado. Ens explicaran com podem “vibrar” alt, en el dia a dia. O “vibrar” des del cor. Ampliarem la conversa de L’ofici de viure titulat “El camp magnètic del cor”.

-El dia 19 de juny, al Club de Lectura, conversarem amb el filòsof Jordi Pigem, a partir del seu llibre “Consciència o col.lapse” (Fragmenta).
    El doctor en filosofia Jordi Pigem diu que vivim cada cop més amb “una ment algorítmica”, que ens mena a un món de control i deshumanització. La seva proposta és cultivar, cadascú de nosaltres, l’anomenada “ment holística”.

Antonia Clapes
    Participant

Hola.
    Voldria ser a la trobada amb el DF Ballester i Rosa Casado, però no sé si arribaré.
    Voldria deixar la meva experiència amb el curs que he fet amb la Rosa, que ha finalitzat just fa una setmana. Els vaig escoltar a l’Ofici de viure i ràpid ho vaig buscar.
    Un curs acompanyat sempre d’estudis que segur que el Dr. Ballester explicarà molt bé. Jo m’he centrat en l’experiència de la respiració que ens ha ensenyat la Rosa i que ella viu tant que motiva totalment a cercar aquest benestar que comparteix.
    Jo he necessitat molta pràctica. Acompanyant les respiracions de música suau, aconsegueixo arribar a aquest benestar que mentre faig les respiracions ja em surt espontàniament un somriure a la cara. La meva sensació és d’expansió, de calma, d’amor cap a tot i tothom. Sembla mentida que respirant es pugui arribar a aquest punt. Ho recomano molt. I agraeixo, com sempre, els recursos que ens dona per investigar L’Ofici de viure, igual que L’art de viure.

Gràcies
    Toni

• Aquesta resposta s'ha modificat el fa 2 anys, 1 mes per Antonia Clapes.

Bon dia. No vaig poder assistir en directe a la tertúlia amb el Dr. Ballesté però he escoltat a la gravació que tenia traduït un estudi sobre la vibració del cor i que ens la podia passar. És possible tenir-la? Moltes gràcies

Gaspar Hernandez
    Superadministrador

Hola Fàtima, sí, te l’enviaré per correu electrònic. Una abraçada

Eva Sedó
    Participant

Hola! Acabo d’escoltar la gravació del 5 de juny i també m’agradaria igual que la Fàtima si pot ser, el pdf de la traducció del llibre del que parla el Dr Ballesté al començament de la xerrada. No recordo el títol exacte, però ell comenta que només es troba en anglès, i tracta sobre la vibració del cor. Gràcies!

Gaspar Hernandez
    Superadministrador

Hola, Eva, Avui mateix te l’enviem. Una abraçada

S'està mostrant 6 entrades - de la 1 a la 6 (d'un total de 6)
  • Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.