Mes de maig a La Comunitat

S'està mostrant 4 entrades - de la 1 a la 4 (d'un total de 4)
  • Autor
    Entrades
    Gaspar Hernandez
    Superadministrador

Ja teniu la meditació enregistrada, que podeu fer quan vulgueu, “Deixar anar el control”.
    -Les trobades d’aquest mes de maig seran els dimecres 7 i 21.
    -A la primera trobada, el dia 7, conversarem amb la psicòloga Rosa Casado. Serà la segona vegada que ens acompanya, amb eines pràctiques sobre la respiració, en el dia a dia, per a regular els estats d’ànim.
    -A la segona trobada, el dia 21, amb la pedadoga Eva Bach, parlarem dels “Disbarats emocionals”, com s’anomena el seu darrer llibre (Editorial Plataforma), a partir de la gestió de les emocions, i de tot el que s’està divulgant actualment.

Manolita Forés
    Participant

Vull traslladar-vos el meu agraïment per la trobada del dia 7 amb la Rosa Casado. Ha estat un regal. Haver combinat la part teòrica amb la pràctica m’ha aportat una visió més amplia i una experiència extraordinaria.

• Aquesta resposta s'ha modificat el fa 1 any, 2 mesos per Manolita Forés.
    Anna M Muntané
    Participant

Molt bon dia a tothom. Després d’haver dut a terme la meditació del cor guiada per l’Esther i la Rosa Casado només puc dir gràcies, gràcies, gràcies. I especialment gràcies Gaspar per oferir la possibilitat de reconnectar amb la nostra essència. Ara fa un temps vas entrevistar a la Rosa i ens va explicar aquesta respiració. Em va arribar tant que la practico des de les hores, malauradament no cada dia. Dic malauradament perquè m’adono que sovint m’allunyo d’aquesta energia que tant desitjo i em deixo portar per l’ombra. Quan m’adono és quan recorro a la respiració del 5-5 que li dic jo. En el seu dia, quan la vaig conèixer, la intuïció em va dir que era quelcom important. De fet la vaig proposar al claustre de l’escola on treballo. He de dir que el guiatge que ens han ofert en aquesta trobada del 7 de Maig ha estat sublim. Suposo que he pogut percebre els beneficis d’haver-la practicat abans i aquests cop he pogut experimentar uns moments de plenitud màgics. Així que torno a dir Gràcies gràcies gràcies!
    Voldria compartir un moment que per a mi ha estat especialment important que ha estat reviure el moment en que vaig desconectar-me del meu cor per por a morir. Recordo estar al meu llit de petita i agafar consciència de que el meu cor bategava des del dia que vaig néixer i escoltant-lo em va fer por de que s’aturés i vaig decidir mirar cap a una altre banda. Vet aquí l’aparició de la por a la mort. Aquest record m’està donant molta informació i sentit al recorregut de la meva vida fins a dia d’avui. Així que novament us estic molt agraïda, aquesta comunitat sempre aporta regalets. 🙏🏻

Gaspar Hernandez
    Superadministrador

Moltes gràcies Anna M, pel teu testimoni, i les teves paraules. Celebro el que ens expliques; la teva experiencia a partir de la meditació amb la respiració, i el fet que l’hagis proposat a l’escola on treballes. Me n’alegro molt.

S'està mostrant 4 entrades - de la 1 a la 4 (d'un total de 4)
  • Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.