Mes de setembre a La Comunitat

S'està mostrant 2 entrades - de la 1 a la 2 (d'un total de 2)
  • Autor
    Entrades
    Gaspar Hernandez
    Superadministrador

Reprenem el format habitual de la Comunitat L’art de viure, amb referents de la psicologia i l’espiritualitat.
    Les trobades d’aquest setembre seran els dimecres 10 i 24. Com sempre, a les 19.00. 
    El dia 10 -després de la meditació- ens acompanyarà Àstrid Inzquierdo, experta en Feng Shui.
    I el dia 24, al club de lectura, conversarem amb la psicòloga Julieta París, a partir del seu últim llibre “La belleza de la ausencia” (Siglantana).

Pel que fa a la meditació, que ja podeu escoltar, pertany al curs d’aquest estiu: “desidentificació dels pensaments”. 

Raquel España
    Participant

Gràcies Gaspar i tot l’equip per aquestes meditacions i aprenentatges que m’han ajudat a portar molt millor les meves angoixes, ,pors i ansietats arrel de la meva malaltia.
    A no centrar-me en un passat que ja no existeix ni en un futur obscur sinó a viure el present aquí i ara ( encara que sigui difícil) però no deixar de posar-ho en pràctica ni un sol dia.
    No vaig poder assistir a la sessió d’ahir però ja l’he visionat. Ha sigut molt interessant. Aquí finalitza el regal especial de la meva millor amiga! Gràcies!

S'està mostrant 2 entrades - de la 1 a la 2 (d'un total de 2)
  • Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.