Nivells de conciència

S'està mostrant 2 entrades - de la 1 a la 2 (d'un total de 2)
  • Autor
    Entrades

En la primera xerrada del mes de juny, amb l’Assumpció Salat vaig escoltar això dels nivells de conciència. Potser ho havia escoltat en altres moments però mai ho havia relacionat amb alguna cosa que anava més enllà d’un concepte equivalent a parlar de maduresa emocional. Hi va posar un matís d’espiritualitat, de trascendencia. Vaig llegir el llibre “Namasté”, i vaig contactar amb ella per demanar-li, no sé si la confirmació o aclariments respecte al que jo javia entès. Parlar amb ella em va permetre accedir a validar una altra mirada de la vida, també em va passar alguns textos. Li estic molt agraïda.

Un altre concepte: despertar, estar desperts, encara se’m fa estrany.

Aprofitant que el mes vinent parlarem de nivells de consciència voldria preguntar per les vostres experiències i si voleu compartir que en penseu o el vostre plantejament o vivència.

Per mi ha estat un xoc i he hagut d’anar païnt una manera diferent d’entendre la vida, les relacions, fins i tot, comprendre’m a mi mateixa.

Gràcies! 🙏🏻❤️

M’agradaria que parléssim, més enllà de la comprensió cognitiva, quines implicacions poden tenir o tenen aquests diferents nivells de consciència en la nostra vida quotidiana.

Esteu desperts? Si és així, què us hi va portar? Podeu parlar-ne obertament en el vostre entorn? Heu desitjat en algun moment tornar a “dormir-vos”? Va ser una experiència plaent o traumàtica? O tot plegat és producte d’una “bogeria”/ irracionalitat compartida en els entorns anomenats espirituals.

Gràcies!

S'està mostrant 2 entrades - de la 1 a la 2 (d'un total de 2)
  • Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.