Sobre el radiofonista i la sessió del radiofonista

Etiquetat: 

S'està mostrant 3 entrades - de la 1 a la 3 (d'un total de 3)
  • Autor
    Entrades
    Susanna Marín Royo
    Participant

He vist en diferit la sessió del radiofonista i he llegit el llibre, simplement m’abellia compartir algunes impressions. Enhorabona Gaspar! M’ha resultat fàcil i amable de llegir, divertit, autèntic, i com diu la Lali: molt valent. També ens mostra la cara i la creu d’alguns temes vitals, desperta reflexions. I, sense ànim de fer spoiler, allò del “locutor de silencis” m’ha semblat “genial”. Gràcies per compartir.

Benvolguda Susanna, moltes gràcies per les teves paraules; celebro que t’hagi agradat “El radiofonista”. I que hi trobis diversió, al costat de reflexions sobre grans temes vitals. És el que pretenia, quan el vaig escriure. Una abraçada, i fins aviat!

Ja han passat uns dies des que vaig llegir el radiofonista. En una tarda i poc més vaig acabar-lo.
    L’he gaudit intensament, els paisatges de la teva infantesa (que sovint recorro a peu) ràdio Olot que en la meva adolescència era el més top, escoltar-la,amb un català de comarques, proper i ric com ho ha sigut sempre la Garrotxa. No vull fer cap spoiler, moltes similituds entre el que vas viure a l’escola. M’ha tocat el tema amb la Sara Folch, vaig fer el mateix que ella, amagant la gravetat de l’malaltia al meu home. En Racionero que tant em sorprenia en les seves intervencions… tantes coses que hem compartit i ho continuem fent. També m’has fet riure..
    Gràcies

S'està mostrant 3 entrades - de la 1 a la 3 (d'un total de 3)
  • Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.