TROBADES JUNY +PROPERS LLIBRES

S'està mostrant 9 entrades - de la 1 a la 9 (d'un total de 9)
  • Autor
    Entrades

Aquest mes de juny el tema de La Comunitat L’art de viure són les relacions conscients.
    Les trobades via Zoom seran els dimecres 8 i 22 de juny, a les 19.00. (com sempre, quedaran enregistrades per a les persones que no hi pogueu ser en directe).
    La trobada del dia 8 de juny la començarem amb la meditació mensual –que ja teniu penjada, “Una sola realitat”–, i després ens acompanyarà la psicòloga Assumpció Salat.
    A la trobada del dia 22 de juny –El club de lectura– ens acompanyarà la psicòloga Sílvia Congost, presentant el seu darrer llibre “Personas tóxicas” (Zenith). A la Sílvia li podreu fer tota mena de preguntes.

Els dies abans de les trobades us enviarem l’enllaç del Zoom.

Pel que fa al Club de lectura, el llibre del proper mes -juliol- serà ” Decir sí a la vida”, (Destino), de Joan Garriga.
    I amb en Joan Garriga també comentarem un petit llibre de ficció -un dels seus preferits: “Els ulls del germà etern” (Quaderns Crema/Acantilado en castellà), d’Stefan Zweig.

Margarida Coma
    Participant

Gràcies ja estan agendades

Susanna Marín Royo
    Participant

Gracies per la informació!
    Un dubte: dius que esta penjada la meditació “Una sola realitat” però no la localitzo. Vaig encara un poc perduda en aquesta plataforma. He intentat editar el perfil i tampoc he pogut.

Salutacions

Benvolguda Susanna,
    em diuen els administradors que t’has inscrit al mes de juny, i que per tant tens accés a la meditació del mes de juny: has d’entrar a aquest mes, i allà trobaràs la “meditació mensual”.
    Espero que t’agradi, una abraçada, i ens veiem dimecres de la setmana vinent

Xènia Guàrdia
    Participant

Bon vespre,
    Jo tampoc trobo la meditació que comentes i no sé a què et refereixes amb això d’anar al mes de juny
    Gràcies,
    Xènia

Neus Sala Aponte
    Participant

Bon dia a tothom,

Susanna i Xenia em pasava el mateix que a vosaltres, us explico com trobar tota l’informació:

Un cop dins la plataforma heu d’anar:

El meu perfil, clicar a on diu L’art de viure mensual

on cop s’obri la pàgina a baix de tot hi ha un llistat del mes de maig, juny i forum.

Neus

Susanna Marín Royo
    Participant

Ja tot clar. Moltes gràcies

Moltes gràcies, Neus.
    Sí a “Meditació mensual” la trobaràs, Xènia. Ens hem assegurat que hi sigui.
    Espero que t’agradi,
    Bon cap de setmana!

Xènia Guàrdia
    Participant

Moltes gràcies!! Trobat
    Xènia

S'està mostrant 9 entrades - de la 1 a la 9 (d'un total de 9)
  • Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.