Mes de març a La Comunitat

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 23)
  • Autor
    Entrades

Aquest mes, a La Comunitat L’art de viure, continuem aprofundint en dimensions del cos que van més enllà del físic. En concret, parlarem de la dimensió energètica -de la medicina energètica- amb el Dr.Manel Ballester, cardiòleg, Catedràtic de Cardiologia. També ens comentarà el seu punt de vista sobre les Experiències Properes a la Mort (al nostre web podeu recuperar les dues trobades Zoom del mes passat, amb el Dr.Manel Sans i la Dra.Luján Comas).
    La trobada amb el Dr.Manel Ballester serà el dimecres 8 de març, a les 19.00 (després de la meditació).

I el dia 22 de març, al Club de Lectura, faré la primera presentació del meu nou llibre “El radiofonista”, el meu llibre més personal. Serà un plaer comentar-lo amb vosaltres. Després aniré a moltes llibreries, arreu de Catalunya, a presentar-lo. Però volia que la primera presentació fos per a vosaltres, a La Comunitat.
    D’altra banda, recordeu que ja teniu penjada la meditació d’aquest mes, “Atura’t”, que hem fet a l’últim Retir L’art de viure.

Bon dia!
    Avui m’agradaria fer arribar el dubte de si el quantum i els imants són considerats medicina energètica i, si és així, poder comprendre’n el seu “funcionament”; malgrat, amb l’experiència que en tenim aquí casa, poder copsar-ne l’evidència.
    Moltes gràcies.

Lali Chico Julià
    Participant

Gaspar

M’agradaria tenir el telèfon o mail del Dr Ballester.

El meu correu eulalia73@gmail.com
    Moltes gràcies

Hola Lali, t’envio el correu del Dr.Ballester al teu mail. Una abraçada.

Antonia Clapes
    Participant

Bon dia, moltes gràcies per la conversa amb el doctor Ballester, que interessant. Si em podeu passar el telèfon.

Hola Antonia, ok, l’Elena te l’enviarà. Una abraçada!

Hola Gaspar!
    Molt interesant ahir, gràcies per tot!!

M’agradaria tenir el contacte d’en Dr Ballester.
    El meu mail és: olgagonzalezangulo@gmail.com
    Moltes gràcies!!!
    Fins aviat!!

Estic cansada d’aquesta necessitat de demanar l’aprovació de la comunitat científica i donar més credibilitat perquè són metges. Persones reconegudes en el seu entorn i la seva especialitat mèdica que no es la que estan presentant aquí, cardiologia, anestesia, cirurgia… amb tot el respecte per ells. Però aquesta situació m’entristeix profundament al temps que em fa rabia quan hi ha altres professionals que podrien aportar.

Deu ser que ens falta fe i confiança en la pròpia experiència 😉

Bon dia,
    Soc Maribel Gené i si es possible voldria tenir el correu del Dr. Ballester, el meu correu es: mgb1969@live.com, Moltissimes GRACIES.

Hola Gaspar, em sap greu no poder assistir als directes de les últimes trobades, però sempre les escolto gravades i mai me’n perdo ni una. Molt interessant la xerrada amb el Dr. Ballester. M’agradaria que em facilitessis el seu contacte, si us plau. Moltes gràcies i ens veiem al retir. Una abraçada.
    El meu correu és annaanguera.95@gmail.com

Bon dia. A ser possible, m’agradaria poder contactar amb el Dr Ballester. Em podeu facilitar el seu correu,o telèfon… per favor? Gràcies per explicar-nos els seus coneixements i a tu Gaspar per la bona i valuosa feina.
    El meu correu és atorresboned@gmail.com
    Salutacions cordials

Lali Chico Julià
    Participant

Bona tarda

Gaspar, el proper dimecres, dia que presentes el teu llibre no podré assistir en el directe. I em sap molt de greu, doncs aprofitaria per compartir amb tu el q m’està emocionant molt la lectura. Em sento identificada amb moltes coses que expliques, el caràcter solitari i reservat, la tortura de les classes de gimnàs, el viure en un poble petit… gràcies per la teva sinceritat i transparència, estic gaudint molt d’aquesta lectura tan propera i escrita amb coratge. Et felicito.

Una abraçada

Bon día , jo tambe voldria el contacte del Dr Ballester.em meu mail es garciaplanells@gmail.com una salutació

Bona tarda a tothom,
    Sis plau Anna Riera em podries facilitar el contacte del teu osteòpata? Tinc un familiar amb hernies discals i molt dolor i crec que seria una bona opció.
    Soc Maribel Gené, 630217348, correu: mgb1969@live.com.
    Moltes Gracies!!!!

Bona tarda Gaspar, no puc assistir en directe les xerrades els dimecres però les segueixo en diferit i són com un tresor molt valuós. La del dimecres passat especialment m’ha agradat moltíssim per la qual cosa t’agrairia si em pots passar per correu el contacte del Dr. Ballesté.
    Correu: fatimasarra@hotmail.com
    Moltes gràcies!

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 23)
  • Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.