Mes de març a La Comunitat

S'està mostrant 8 entrades - de la 16 a la 23 (d'un total de 23)
  • Autor
    Entrades

Gaspar,

No podré assistir en el directe a la presentació del teu llibre, em fèia moltíssima il.lusió, trobaré la manera d’anar a alguna presentació. I escoltaré encantada la trovada en diferit. He gaudit de la lectura del teu llibre. N’he ressaltat uns quants passatges, tot i així, només m’agradaria fer-te una pregunta: per què aquest llibre?

Gràcies.

Un amanyac carinyós a la melena del nen que vas ser i una salutació cordial per la persona que ets ara.

Montse, moltes gràcies de tot cor, des del nen i l’home que soc ara, per la lectura generosa d’El radiofonista. Et respondré la pregunta a la trobada del proper dimecres (ho podràs veure en diferit).
    Pel que fa a la resta de companyes i companys, crec que us he contestat per correu a totes (el contacte del Dr.Ballester). Una abraçada ben forta, i fins dimecres vinent!

Fina Guzman Colomer
    Participant

Bon vespre, jo tampoc puc assistir als directes però no em perdo cap trobada, voldria també el contacte del Dr Ballester, molt agraïda per tota la tasca i de com m’influeix
    Fina fina.guzman@icloud.com

Moltes gràcies Gaspar per respondre a la pregunta així com als comentari.

Vaig escoltar la trobada i, com sempre, va ser una bonica estona per reflexionar mentre us escoltava. Ressonar amb els comentaris, opinions, vivencies, els dilemes ètics que ens obliguen un i altre cop a donar importancia al moment present, a l’assentiment, al no judici i al respecte, escolta profunda cap a nosaltres mateixos i la realitat de l’altre.

Vaig prendre alguna nota, entre elles “hi ha coses que són per ser escrites però no per ser dites”, mmmmh interessant ❤️ Potser per això em sento més còmoda escrivint que parlant. Escollint en moment on puc estar present i amb mi sense perdre’m en aquest “tercer” espai que és la interrelació.

Una abraçada afectuosa 🤗

Moltes gràcies Montse. En efecte, “El radiofonista” és per ser llegit, no pas per ser explicat amb la paraula parlada… Merci de nou per la teva lectura amb bons ulls, i les teves paraules afectuoses. Una abraçada

Bon dia Gaspar, sóc la Carme d Amposta, dijous vaig estar a la presentació del teu llibre, pots donar el correus del Doctor Balleste. Gràcies

Mar Ruiz Rodríguez
    Participant

Bon dia, m’agradaria contactar amb el Dr. Ballester. Em va semblar interesantíssim el que explicava.
    El meu correu és buthercup@hotmail.com
    Moltes gràcies!
    Mar Ruiz

Carme, Mar,
    Aquí teniu el contacte del Dr.Ballester
    Una abraçada, i ens veiem a la trobada Zoom

mballesterr@gmail.com

S'està mostrant 8 entrades - de la 16 a la 23 (d'un total de 23)
  • Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.